Artusystem

Patentētais Artusystem Dual-Fuel risinājums ir balstīts uz Artusystem tehnoloģiju un ļauj darbināt dīzeļdzinēju, izmantojot sašķidrinātu naftas gāzi kā primāro degvielu un 20 % dīzeļdegvielas kā sekundāro degvielu. Rezultātā ievērojami samazinās dzinēja radīto izmešu daudzums. Precīzs apjoms ir atkarīgs no modernizētā dzinēja, taču emisiju samazinājums ir aptuveni 65%. Dīzeļdegvielas aizstāšanai ar sašķidrinātu naftas gāzi ir īpaši liela ietekme uz NOx un cieto daļiņu samazināšanu, kas ir viena no galvenajām dīzeļdegvielas izmantošanas problēmām.

Vēl viena priekšrocība, izmantojot sašķidrinātu naftas gāzi, nevis dīzeļdegvielu, ir cenas priekšrocība. Lielākajā daļā Eiropas tirgu sašķidrinātā naftas gāze ir ievērojami lētāka par dīzeļdegvielu, un tās cena svārstās aptuveni 50% robežās no dīzeļdegvielas cenas. Tas ir īpaši svarīgi komerciālajos pārvadājumos, kur uzņēmumiem ir jāseko līdzi sava autoparka ekspluatācijas izmaksām.

Lai gan Artusystem Dual-Fuel nodrošina gan ievērojamus emisiju uzlabojumus, gan samazinātas dīzeļdzinēja ekspluatācijas izmaksas ieviešanai ir svarīgi arī citi aspekti. Tāpēc Artusystem Dual-Fuel ir izstrādāta tā, lai tās lietošana un uzstādīšana būtu pēc iespējas vienkāršāka. Iekārtas uzstādīšanai nepieciešamas tikai 2 stundas, un šajā procesā nav nepieciešamas nekādas dzinēja modifikācijas. Tomēr vissvarīgākais ir tas, ka Artusystem Dual-Fuel sistēma ir piemērota visiem dīzeļdzinējiem ar common-rail tehnoloģiju – tas nozīmē, ka viena sistēma ir piemērota visiem transportlīdzekļiem, kas izmanto common-rail.

Artusystem Dual-Fuel risinājums atbilst vispārējai ES stratēģijai ilgtspējīgai zemu emisiju mobilitātei un alternatīvām degvielām, lai sasniegtu 2030. un 2050. gada klimata mērķus, kas ir daļa no ES Zaļā kursa stratēģijas.

KĀ DARBOJAS SISTĒMA?

Artusystem Dual-Fuel sistēma ir izstrādāta tā, lai tās uzstādīšana būtu viegla un vienkārša, un tā aizņem ne vairāk kā divas stundas. Tas ietver gāzes balona un Artusystem sistēmas uzstādīšanu.